پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تام فورد ایتالین سایپرس

۶ بازديد

تام فورد ایتالین سایپرس

از نام این عطر می توان به رایحه درونش پی برد، نام کشور ایتالیا و قبرس در کنار هم آمده و به حالو هوا و مناطق مدیترانه اشاره می کند، تام فورد ایتالین سایپرس در سال ۲۰۰۸ به دنیای عطر معرفی شد.

این عطر که دارای طبعی تند، تلخ و گرم است در گروه بویایی بسیار جذاب چوبی قرار دارد و ماندگاری و پخش بو قدرت بسیار زیادی از خود نشان می دهد یکی دیگر از علت های نام گذاری تام فورد ایتالین سایپرس وجود سرو ایتالیایی در نت ابتدایی اش می باشد.قطعا شما با عطری طرف هستید که رایحه آن نسبت به سایر عطرها متفاوت است و فلسفه ای که درون بطری عطر جای داده شده بسیار جذاب و تاثیر گذار است.

پرفیوم د مارلی گرینلی

۸ بازديد

پرفیوم د مارلی گرینلی

یکسری از افراد هستند که همبشه در حال تعقیب برندها هستند تا ببیند چه عطر جدیدی وارد بازار شده است و خب تا حد زیادی هم این موضوع جذاب است، عطر گرینلی ازبرند پرفیوم د مارلی یکی از عطرهای جدید این برند خوشنام فرانسوی است که در تولیدات عطرهای نیش همیشه موفق ظاهر شده.

عطر مردانه و زنانه گرینلی در سال ۲۰۲۰ به بازار های جهانی معرفی شد، این بار برند پرفیوم د مارلی در پی عطری با ریشه ی چوبی، مرکباتی، میوه ای بود که بسیار موفق هم ظاهر شد، ترکیب روایح میوه ای در کنار روایح چوبی اثری متفاوت را خلق می کند و خط روایت داستان شنیدنی و جذب کننده است، طبع تلخ، و تا حدودی ترش در کنار خنک بودن، این عطر‌ را برای مصرف در روز های گرم سال مناسب کرده است.

پرفیوم د مارلی گرینلی با حضور در بازار خیلی زود به محبوبیت رسید و این محبوبیت جهانی شد و حتی در کشور ما ایران هم بسیار مورد استقابل قرار گرفت و توانست تبدیل به یکی دیگر از موفق ترین عطرهای لوکس دنیا شود که متعلق به برند پرفیوم د مارلی است برندی که تخصصش ساخت عطرهایی بی نظیر و بی رقیب است و تماما بازار را در دست گرفته است

تام فورد بو د ژور

۱۰ بازديد

تام فورد بو د ژور

یکی از جدید ترین محصولات تام فورد که در عین نا باوری خیلی از افراد به محبوبیت جهانی رسید و همه منتقدان را متعجب کرد، عطر مردانه تام فورد بو د ژور محصول سال ۲۰۲۰ برند لوکس و لاکچری آمریکایی تام فورد است که خوده برند تام فورد اینگونه این عطر را بیان کرده که “مناسب برای آقایان آراسته و مودب است که فرهیختگی در چشمانش نمایان می باشد”.
عطر مردانه تام فور بو د ژور با رایحه ای معطر و طبعی تلخ و ملایم است که وجود اسطوخودوس به تنهایی در نت ابتدایی به طروات و تازگی این عطر شگفت انگیز افزوده است، در میانه راه این عطر داشمند پسند، لطافت و‌هیجان رزماری در کنار تازگی و شادابی نعناع و ریحان و همچنین وجود شمعدانی و خزه درخت بلوط دیده می شود و در نت انتهایی و اصلی عطر تام فورد بو د ژور ترکیب کهربا در کنار گیاه پچولی رایحه ای خاطره انگیز را در ذهن ما تشکیل می دهند.

تام فورد ارکید سولیل

۸ بازديد

تام فورد ارکید سولیل
عطری تابستانی عطر زنانه تام فورد ارکید سولیل بر اساس همان پلتفرم بلک ارکید ساخته شده با این تفاوت که برای مصارف در روز های گرم سال می‌باشد، ارکید سولیل در ماه جولای سال ۲۰۱۶ به بازار معرفی‌گردید‌ و طبق معمول عطرهای برند تام فورد نامی از عطرساز به میان نیامده است.

اکثر عطرهای برند تام فورد را شرکت هایی همجون ژیودان و آرجویل تولید می کنند، عطر زنانه تام فورد ارکید سولیل با طبع شیرین و خنک خود در گروه بویایی بسیار جذاب شرقی گلی قرار دارد و عطریست سراسر شور و نشاط و با وقار که بانوان پر انرژی اصولا به سراغ این عطر می آیند، عطری که سرشار از وجودیت زنانگی و به نمایش گذاشتن احساسات توام با روح زندگی است، به محض اولین اسپری از ادکلن زنانه ارکید سولیل رایحه نارنح، سرو و فلفل صورتی به مشامتان میخورد و شمارا وادار می کند تا انتهای هیجان انگیز این عطر بروید، با گذر زمان به نت دوم میرسیم و تنها ترکیب گل مریم در کنار سوسن را می بینیم که چه ترکیب جذابی را پدید آورده اند، در انتهای کار جایی که رایحه طولانی مدت عطر پیدا می شود و هویت اصلی هر عطریست شاهد حضور خامه، ارکیده، وانیل، گیاه پچولی و شاه بلوط هستیم واقعا که عطرسازان در نت پایانی سنگ تمام گذاشته و یکپارچه عطری با کلاس جهانی را در اختیار ما قرار داده اند

پرفیوم د مارلی نیسان

۱۰ بازديد

پرفیوم د مارلی نیسان

اگر به دنبال عطری نیش هستید که لوکس هم باشد بدون شک یکی از گزینه های شما عطر مردانه زنانه پرفیوم د مارلی نیسان است، عطری شرقی و ادویه ای که دارای ابهتی ویژه است، این عطر که هم برای بانوان و هم آقایان قابل استفاده می باشد در سال ۲۰۱۶ به جهان عطر معرفی گردید، همانطور که می دانید برند پرفیوم د مارلی به دلیل اینکه تخصصی عطر تولید می کند در کار خود بسیار حرفه ای است و همه ی عطر های آن دست ساز است و با بکارگیری مواد اولیه طبیعی موجود در طبیعت عطرهای لوکسی راخلق می کند.

مارلی نیسان از آن دسته عطرهاییست که وقتی یکبار از آن استفاده می کنید برای همیشه عاشقش می شوید، ترکیب روایح چوبی در درون عطر و طبع تلخ و گرمش عجیب حس غرور را منتقل می کند، و قطعا شما از داشتن عطری با جذبه لذت می برید، عطر پرفیوم د مارلی نیسان با توجه به سبک رایحه ای دوست داشتنی، ظاهری زیبا و جذب کننده، حجم بسیار قابل قبول ۱۲۵ میل و داشتن خصلت لوکس و لاکچری بودن، یکی از بهترین گزینه های شما در خرید عطر مجلل است.

دسکوارد۲ هی وود اینتنس

۶ بازديد

دسکوارد۲ هی وود اینتنس
عطر هی وود اینتنس از برند دسکوارد۲ محصول سال ۲۰۱۴ از این برند کانادایی می باشد، این عطر مردانه که در پی موفقیت عطر هی وود در نسخه اینتنس تولید شد همانند نسخه اولیه خود از محبوبیت ویژه ای برخوردار است، پخش بوی بیشتر، رایحه ی مستحکم تر و با دوام تر و غلظت بیشتر از مهمترین تفاوت های نسخه ی اینتنس هی وود با نسخه ی قبلی خود می باشد.

عطر مردانه هی وود اینتنس رویایی در گروه بویایی چوبی قرار دارد و بسیار جذاب برای افرادیست که به رایحه های چوبی علاقه خاصی دارند، بدون شک این سبک از رایحه در بین تمامی افراد جامعه و با هر سنو سالی مورد استقبال قرار می گیرد بنابراین لحظه ای تردید برای خریداری این عطر جذاب یعنی ادکلن مردانه هی وود اینتنس نداشته باشید.

دیور فارنهایت پرفیوم

۸ بازديد

دیور فارنهایت پرفیوم

عطر مردانه دیور فارنهایت پرفیوم در سال ۲۰۱۴ از این عطر رو نمایی شد، دیور فارنهایت اولین بار در سال ۱۹۸۸ و در نسخه ادوتویلت تولید شده بود که تا به حال نیز بسیار هم محبوب و پر فروش است، اما برند دیور ۲۶ سال زمان برد تا این تصمیم را بگیرد و نسخه پرفیوم از این عطر را روانه بازار کند.

جالب است بدانید از نظر رایحه نیز عطر مردانه فارنهایت پرفیوم با فارنهایت ادوتویلت نیز کمی باهم تفاوت دارند و نت های متفاوتی در هر کدام بکار رفته اما در کل ذات دو عطر شبیه به هم می باشد و این تفاوت ها به شکلی نیست که به راحتی قابل تشخیص باشد.

عطر دیور فارنهایت پرفیوم در حجم ۷۵ میل تولید شده است و عطرسازش اینبار “فرانسوا دماشی” بزرگ است، دیور با این تصمیم خود دوباره فروش دیور فارنهایت را راه اندازی کرد و به موفقیت های بیشتر با عطری جدید و بسیار قدرتمند عطر مردانه دیور فارنهایت پرفیوم رسید.

دیور پیور پویزن

۶ بازديد

دیور پیور پویزن
با همکاری سه عطر ساز مطرح جهانی در سال ۲۰۰۴ عطری زنانه با قدرت بسیار بالا خلق شد که عطر زنانه پیور پویزن نام گرفت، “کارلوس بنایم” ، “اولیویه پولژ” ، “دومنیک روپیون” عطرسازان بزرگی بودند که به این‌ موفقیت دست یافتند، پیور پویزن یکی از ادیشن های عطر زنانه دیور پویزن بود که می توان گفت موفق ترین نسخه و پرفروش ترین فلنکری بود که در خانواده دیور پویزن به این جایگاه رسید.

عطری که تماما در نت های خود روایح گلی دارد و مناسب برای افرادیست که به روایح کاملا گلی علاقه دارند و انتظار طبعی شیرین و ملایم دارند البته ملایمتی که بیشتر رو به گرماست، عطر زنانه دیور پیور پویزن شروعی مرکباتی در کنار گل یاس دارد و عطریست سراسر انرژی خالص از انگیزه برای حیات.

دسکوارد۲ هی وود اوشن وت وود

۶ بازديد

دسکوارد۲ هی وود اوشن وت وود
عطر مردانه وود سفید با همان نام اصلی عطر مردانه هی وود اوشن وت یک محصول هنرمندانه و شگرف از برند دسکوارد۲ است که در ماه می ۲۰۱۰ برای اولین بار از این عطر رونمایی شد. این محصول پرقدرت و بسیار محبوب طبق معمول همیشه “دافنه بوژه” عطرساز همیشگی برند دسکوارد۲ این عطر را طراحی و فرموله کرده است اما جالب زمانی می شود که بدانید “آلبرتو موریلاس” عطرساز افسانه ای جهان عطر نیز در کنار او بوده و مشترکا این عطر را خلق کرده اند.

همین امر از اهمیت ویژه این عطر خنک برای برند دیسکوارد را نشان می دهد، عطر مردانه وود سفید یک عطر چوبی آبزی آرامش بخش و خنک است که برای مصارف در روزهای گرم سال تولید شده و با رایحه و پخش بویی که دارد می تواند هر فردی را متوجه شما سازد.

دیور ساواج ادوپرفیوم

۵ بازديد

دیور ساواج ادوپرفیوم
سه سال پس از عرضه بسیار موفقیت آمیز عطر مردانه دیور ساواج که در غلظت ادوتویلت در دست مردم قرار گرفت برند فرانسوی دیور تصمیم به رونمایی از غلظت ادوپرفیوم این عطر کرد، عطری با درصد خلوص بالا و در نتیجه خط بو و ماندگاری بیشتر، دیور ساواج آنقدر موفق ظاهر شد و آنقدر سریع قله های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت که وقت می خواهد تا ساعت های طولانی در مورد این عطر حرف زد و نوشت.

از رایحه ی بسیار عالی جذاب، پخش بوی بسیار فوق العاده، ماندگاری طولانی مدت، شیشه ای بسیار زیبا و جذاب و هزاران مثال دیگر که همگی نشان از برتری کامل این عطر نسبت به دیگر رقبای این صنعت دارد، در سال ۲۰۱۸ از نسخه ادوپرفیوم ادکلن مردانه دیور ساواج ادوپرفیوم رو نمایی شد و عطرسازش هم “فرانسوا دماشی” بزرگ و افسانه ای است، جالب است بدانید در کریسمس ۲۰۱۹ عطر مردانه دیور ساواج با اختلاف پرفروش ترین عطر تاریخ صنعنت عطرسازی در سال نو میلادی شد.